آموزش
1402/6/19 یکشنبه
قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
تاریخ ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان اعلام می شود

.

 ضمن تبریک پذیرفته شدگان مقطع کارشناشی ارشد سال 1402 دانشگاه پیام نور، به اطلاع می رساند تاریخ ثبت نام غیر حضوری وانتخاب واحد پذیرفته شدگان از طریق همین سایت متعاقبا اعلام می گردد.
لازم به ذکر است که نتایج آزمون کارشناسی ارشد 12 شهریورماه از طریق سایت سنجش اعلام شد.ثبت نام غیر حضوری مطابق روال سالهای قبل از طریق سامانه گلستان به آدرس
reg.pnu.ac.ir  انجام خواهد شد . پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (بر اساس نوع ورود در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام خواهد شده ) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک شامل؛ تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)،عکس رنگی با زمینه روشن ،مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)،تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه شود) و گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.
دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام خواهند نمود.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناس تحصیلات تکمیلی مرکز قاین به شماره 32492009 ( سرکار خانم عابدزاده ) تماس حاصل فرمایید .
 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر